Idealna związek - przetrwa wszystko ?

Idealna związek - przetrwa wszystko ?

czwartek, 14 sierpnia 2014

Jest tu ktoś ?

Mam dobre wiadomości !
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany ! Jak widzicie wygląd bloga jest inny. I tworze nowe opowiadanie podoba mi się to coraz bardziej. :) Wiem, że to jest nieskromne, ale jeżeli mam tu coś opublikować to muszę być zadowolona. Ale niestety czegoś mi brakuje, więc mam prośbę do Was jeżeli macie jakieś pomysły co do życia Hany i Piotra to piszcie w komentarzach ! Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda i czeka na to opowiadanie. Myślę, że w  przyszłym tygodniu coś tu się pojawi ! Bądźcie cierpliwi !
                                                                                     Pozdrawiam Agatka !

10 komentarzy:

  1. Ja czekam cały czas a jeśli chodzi o opo to zdaje się na twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh czekamy z utęsknieniem!
    coś czuję, że warto czekac :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dużo hot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze robisz! A My czekamy na opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszego nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy i jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy z niecierpliwością na nowe opowiadanie! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń