Idealna związek - przetrwa wszystko ?

Idealna związek - przetrwa wszystko ?

poniedziałek, 28 lipca 2014

Już niedługo...

Witajcie ! Mam dla Was parę informacji. Jak wiecie Agnes odeszła, nie będę tego komentować, niech to zostanie pomiędzy nami. Jednakże jest mi strasznie przykro, ponieważ wiązałam z tym opowiadaniem przyszłość. :((
Teraz trochę lepsze wiadomości, po wielu przemyśleniach stwierdziłam, że na pewno nie usunę tego bloga.  Prawdopodobnie nie będę kontynuowała tego, chcę zamknąć ten rozdział. Chce stworzyć nowe opowiadanie, oczywiście o Hanie i Piotrze. <3 Niestety na nowe część będziecie musieli troszkę poczekać, ponieważ nie byłam przygotowana na takie coś. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie. Bądźcie czujni,już niedługo ! :))
                                                                                  Pozdrawiam Agatka !

8 komentarzy:

  1. Dobrze,że chociaż Ty nie odchodzisz :D cieszę się i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekamy na pierwsze opowiadanie. I fajnie że ty nas nie opuścisz

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze jestes czekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy bd next ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kiedy będzie nowe. Agnes zaznaczyła przy odejściu, że kontynuacja poprzedniego będzie gdzie indziej.... A tutaj Agatka mówi o czymś nowym.

      Usuń
  5. No ale może zakończcie to opowiadanie jakoś..? Np. jeszcze jedna część i epilog? No chyba że będzie kontynuowane na innym blogu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes je raczej będzie kontynuować. Tylko, że za jakiś czas dopiero. Nie tutaj.

      Usuń