Idealna związek - przetrwa wszystko ?

Idealna związek - przetrwa wszystko ?

czwartek, 24 lipca 2014

Pożegnanie



Kochani! 
Z ogromnym żalem muszę przekazać Wam, co następuje- w dniu dzisiejszym postanowiłam zakończyć swoją przygodę z tym blogiem. Powody są poważne, ale bardzo Was proszę- nie pytajcie o nie. Dziękuję Wam wszystkim, którzy czytali, komentowali i polubili. Dziękuję Ci Agata za całą pracę nad tą stroną. Pomogłaś mi się przełamać.  Chciałabym Wam przekazać też jeszcze coś dla niektórych może w ramach pocieszenia. Nie kończę swojej przygody z pisaniem. W niedługim czasie poznacie efekt mojej w pełni samodzielnej pracy, tak więc możecie śledzić różne blogi, bo najpewniej się jeszcze spotkamy, czego nie mogę się doczekać, bo radością jest dla Was pisać. Całkiem możliwe jest, że doczekacie się kontynuacji tej historii, ale już nie tutaj. Póki co pożegnam się z Wami tak jak się przywitałam. Coś się kończy i coś się zaczyna! Trzymajcie się ciepło i czekajcie na nowości! Pozdrawiam! 
Agnes

12 komentarzy:

  1. Co?!?! Szkoda, bardzo szkoda :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( ale nie usuwaj tego bloga prosze :( jest cudowny :( tez bym chciala pisac i osiagnac to co ty. :( zaluje ze moje opo noe jest takie genailne jak twoje :( nie usuwaj go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalsze losy tego bloga zależą już od jego właścicielki, którą ja nie jestem. Jeśli tylko w coś się wierzy Miśka to można wiele. Pisz z pasją i to najważniejsze! Niedługo nowości obiecuję, bo pisać nie przestanę! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. bd wgl kontynuować TO opo bo jest genialne ? :)

      Usuń
    3. Możliwe, ale na innym blogu. Póki co skupiam się na skończeniu jednego, które już zaczęłam. Śmiało możesz zaglądać z profil, jakby co.

      Usuń
  3. I bede czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szkoda. I czekamy na nowośc

    OdpowiedzUsuń
  5. najsmutniejsza wiadomośc dzis :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex! Dziękuję, że towarzyszyłaś mi w tej przygodzie tak długo! Głowa do góry! Niedługo na dobre ruszy coś nowego w moim wykonie!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy więc na nowe dzieło w twoim wykonaniu :)
    I dziękujemy za to opo !!

    OdpowiedzUsuń