Idealna związek - przetrwa wszystko ?

Idealna związek - przetrwa wszystko ?

czwartek, 16 stycznia 2014

Dla zainteresowanych.



Witamy! Dzisiaj piszemy do Was w nietypowej sprawie. Zauważyłyśmy Wasze komentarze pod ostatnim postem. Chciałybyśmy uspokoić zainteresowanych. Nie kończymy jeszcze opowiadania, chociaż faktycznie ja, Agnes rozważałam rezygnację. Jednak Agatka ma dar przekonywania i zgodnie z początkowym zamierzeniem niebawem na blogu pojawi się kolejny, trzecie rozdział historii o Hanie i Piotrze. Jutro bądź w przeciągu weekendu powinno coś się pojawić, ale nic nie obiecujemy.  Pozdrawiamy! Agatka & Agnes

17 komentarzy:

  1. Może dziś?
    To dobrze, że nie kończycie, bo świetnie piszecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE PRZEJMUJCIE SIĘ TYMI NEGATYWNYMI KOMENTARZAMI ... KOCHAM WASZE OPOWIADANIA I TRZYMAM KCIUKI <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A już nie: Znawczyni & Fanatyczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. no wlasnie kiedy?
    przeciez macie ferie:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodacie to opo, bo nie mogę się doczekać!
    Ps. Zapraszam do nas
    Hapilovestories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ten next?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani! Z tej strony Agnes. Póki co mam pewne problemy rodzinne i nie mam dostępu do napisanej części naszego opowiadania. Z racji tego nie wiem kiedy uda się wstawić go na bloga. Proszę w imieniu swoim i Agatki o cierpliwość i wyrozumiałość. Cały czas o Was pamiętamy! Wasza Fanatyczka-Agnes ;-) Pozdrawiam gorąco! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam o nexta *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boooskiee *.* !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile mozna czekac?? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny chyba już wytłumaczyły. Nie mają wpływu na obecny stan bloga.

      Usuń
    2. Kamień spadł mi z serca , gdy dowiedziałam się ,ze nie konczycie <3 bardzo się cieszę , czekam na NeXT jak zawsze <3 :********(:*) :)

      Usuń
  12. kiedu dodacie ?? <3

    OdpowiedzUsuń