Idealna związek - przetrwa wszystko ?

Idealna związek - przetrwa wszystko ?

niedziela, 1 grudnia 2013

Coś się kończy, coś się zaczyna.

Witam !
Dzisiaj doszłam do wniosku, że kończę moje opowiadanie.
Dziękuje bardzo tym, którzy je czytali i komentowali.
Równocześnie rozpoczynam nowe wraz z moją najlepszą koleżanką Agnes, którego prolog dodamy za chwile.
Pierwsze części wraz z prologiem zakończone epilogiem były umieszczane na forum przez Agnes, stąd możecie je znać.
Mam nadzieje, że się spodoba, więc motywujcie nas swoimi komentarzami. Jest to dla nas ważne.
Pozdrawiamy Agatka&Agnes !

3 komentarze:

  1. ecxxtra ! bardzo się cieszę , tylko proszę - starajcie się nie robic błedów ortograficznych i pisac bardziej przejrzyście , tj. dialogi w osobncych wierszach , wtedy bedzie sie wygodniej czytac :)
    a to porwanie to scena z teatru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady! Myślę, że uda się taką przejrzystość osiągnąć. Błędy postaram się w pełni wyeliminować, ale wiadomo sporadycznie mogą się pojawić. Proszę o wyrozumiałość, bo z mojej strony są to całkowite początki życia blogowego. ;-)
      Pozdrawiam! Agnes

      Usuń
    2. dlaczego skończyłaś już pisać tamte opowiadanie ?????????

      Usuń